fredag 9 december 2011

hejda florida och class act farm!!

har inte kunnat blogga pa ett tag men har kommer det ett langt for fler dagar. skriver dock pa sandras data som inte har svenskt tangentbord.

TISDAG

stadade hela lagenheten och tvattade allt sa de var klart for hemfard. vid 12.30 kom sam over och vi tog bilen till orlando och akte till gatorland. :) sa glad och tacksam for att hon tagit all sin tid till att vara med mig pa tisdagar och foljt med till alla stallen jag velat aka till! <3

Gatorland var jatte roligt och vi hade suverant vader! 30 grader och stralande sol hela dan! vi sag massa alligatorer och krockodiler aven ormar och andra djur som fanns i parken. efter gatorland akte vi till millenia mall. ett super stort och fancy kopcenter med massa fina butiker. super heftigt! nar vi gick in i rolex butiken kande jag verkligen inte som om jag passade in. det stog 2 vaketer utanfor och var aven 2 poliser inne i butiken och vaktade. gjorde av med lite pengar pa victorias secret och fikade sen pa starbucks innan vi akte vidare till outletsen for att andla pa rean ist. gjorde aven dar av med massa pengar och var inte hemma foren 11.00 -11.30 och da packade jag klart allt.

ONSDAG
gick upp kl 07.00 for att skriva ut bordingpasset som tog lite tid da datan strulade. men tillslut med jennies hjalp fick vi ordning pa det. sa hejda till justin innan han akte till jobbet och sedan oxa till folk i stallet. fick en superfin hejda pressent av tracy som var fran class act teamet! sa gulliga!! kommer sakna alla sa mycket!! <3 

vid 10 tiden skjutsade jennie mig till flyget och fick aven en massa fina pressenter fran henne och justin. fick en class act farm fleece, florida troja och en ucf troja, mysiga spa tofflor och ett jatte gulligt kort dar det stog 
"tack sa mycket for all din hjalp och underbart harliga personlighet. bade jag och justin, alla kunder, hastar, hundar och troligtvis missy (katten) kommer sakna dig. bamse kram fran jennie och justin."
omg jag vart nastan tarogd men lyckades halla tararna borta... sa tacksam for allt jag vart med om! jennie och justin har vart sa omtankssamma, roliga, generosa, innspererande och otroligt snalla mot mig! <3 massa karlek till dom och gar inte beskriva hur tacksam jag ar, de var svart att saga hejda! 

men val framme i new york forvandlades ett jobbigt hejda till lyckan att fa traffa min underbara "new york familj"! walter och maya kom och hamtade mig fran flyget och sen vart det en lang resa hem i NY rusningstrafik. nar jag kom fram blev det ett stort kramkalas med alla barnen och sandra <3 vi bestaelde hem japansk mat och at supergod middag tillsammans. har saknat dom sa mycket! 

TORSDAG

hade lovat barnen att dom fick komma och saga hejda innan dom akte till skolan och de gjorde dom vid halv 8 tiden. gick upp och duscha och fixa mig for att sedan aka till kings plaza for att skammas bort med manikyr. super skont och trevligt att umgas och fa lite tid md sandra <3 hon lagade sedan super god lunch, stek med sotpotatis. nar barnen kom hem vart det laxlasning innan vi akte och hamtade sandras foraldrar och akte till en restaurang och at middag. haft en super harlig dag och blivit bortskamd och fatt massa karlek som alltid med fam nylund <3 imorgon blir det hemfard till sverige men landar inte foren pa  lordag morgon svensk tid. 

som sagt skriver pa sandras data sa har inga bilder tyvarr men kommer ladda upp massa bilder pa facebook senare sa att ni kan se mer av min fantastiska resa! 

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ska kanske söka till Class Act Farm, hade gärna velat höra om din vistelse där! Om du har möjlighet, hade du kunnat mejla mig då på min epostadress, pepsie_94@hotmail.com
    mvh Petra

    SvaraRadera