lördag 3 december 2011

party party

haft problem med internetet igen! men nu kommer lite uppdatering iaf!
red först glory på banan igår och det gick jätte bra :) sen skulle jag och jennie rida ut (jag på george) men veterinären som skulle komma och kolla på en av hästarna i stallet var tidig så vi fick vända och jag skulle rida markarbete på gräsbanan ist. jennie tyckte de såg bra ut så hon sa åt mig att hoppa några små hinder och även de såg bra ut så slutade med att jag hoppade en massa och fick en hopplektion av jennie ;) gick toppen och han var super fin och rolig att hoppa.
efter stallet skyndade jag mig att göra middag och fixa mig för att tagga  utgång :) jag åkte hem till alyssa där vi väntade på att hennes pojkvän skulle möta oss och sen åkte vi vidare till en kompis till henne och mötte upp ännu mer folk. vi var 11 personer som åkte till down town orlando och en nattklubb som hette club vain.
hade roligt och det var en stor och bra nattklubb med 3 olika dansgolv + ett dansgolv ute på taket. dock skit musik på de lilla dansgolvet där "dom andra" ville vara mesta tiden av kvällen. men hade roligt och kul att ha gått ut i florida nu oxå :P
slutade kvällen med en bit pizza innan vi åkte hem. var hemma kl 4.00 och kl 7 ringde larmet för att gå upp och göra iordning mig för att fodra hästar...
har blivit kallt här nu igen och igår var de så kallt så jag gick med jacka hela dagen och frös om fötterna på morgonen! fick ont i halsen och idag är jag hes.. toppen så här när ja ska komma hem! inte varit sjuk en enda dag här så hoppas inte att de blir något dom sista dagarna häller! dock lite varmare idag men fortfarande lite kyliga vindar ibland.
juste, fått ny golfbil oxå :D hihi kört runt i den hela dan. super skönt med helt nytt! förutom att köra runt med golfbilen har jag longerade april inför tävlingen imorgon. och sen red jag ut på sal men jennie och william. nu ska jag slappa framför tven med middag och kanske blir en kopp te och några pannkakor till efterrätt oxå ;) tänkte göra pannkakor och ta me mig till tävlingen imorgon om ja orkar. sen ska jag försöka ta igen lite sömn eftersom jag bara sov 3 timmar i natt och ska upp tidigt imorgon igen för att åka på tävling.


nya golfbilen :D

vs

köpcentret ja va på i tisdas

min nya resväska ;)

skååååållll

jag och alyssa på club vain

club vain
(blev ingen ta igen sömn och åt upp alla pannkakor så blir inget att ta med till tävlingen imorgon häller...  haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar