tisdag 6 december 2011

sista jobbdagen på class act farm!!!

igår var det som sagt sista jobb dagen på fantastiska class act farm! vist ska de bli skönt att komma hem och träffa familj och vänner igen men jag har värkligen haft en helt underbar tid här i florida så känns jätte tråkigt att åka hem. framförallt att säga hejdå till alla underbara människor jag träffat här och till jennie och justin som verkligen har sett till så jag fått det så bra som jag fått det här!
började dagen med att göra mitt sista intag och morgon fodring. red sedan sanibell (4 åringen) på dressyr banan vilket inte alls gick så bra ibörjan men med jennies hjälp gick de galant på slutet :)tror jag får montera upp en webbkamera vid ridbanan hemma så hon kan hålla lektioner för mig hemma oxå ;) red sedan fina sweetie som var väldigt tittig på allt idag.
under lunchen började jag med att tvätta så jag kan packa allt. skypade även med min kära familj. och vid 3 började mitt sista eftermiddags pass, med fodring och uttag mm.

jennie och justin sa i söndags kväll, när jag var nere hos dom och åt super god lax som justin bjöd på, att dom skulle bjuda ut mig på middag men att restaurangen vi skulle till var en överraskning så efter stallet igår kom sam och hennes pappa och åkte med oss till winterpark där vi mötte upp kelly och hennes man. vi åkte till cheesecake factory! :D såååå god mat och så god cheesecake!! åt calamares och friterade räkor till förrätt. till huvudrätt beställde jag kyckling pasta med mozzarella, tomat, basilika och vitlök! mums. till efterrätt blev det en caramel cheesecake som jag delade med sam och delade även lite med jennie som hade en vanillabean cheesecake. så mycket mat så jag tror inte ja kommer behöva äta på veckor igen! 1000 tack till jennie och justin som fixade detta och bjöd mig på en underbar middag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar