onsdag 30 november 2011

Victoria's secret fashion show

tisdag = ledig dag... tvättade och städade på förmiddagen och sedan åkte jag för att shoppa resväska så att jag ska få med mig allt hem. hittade ingen bra/snygg/lagom stor/lätt vanlig resväska till bra pris så bestämde mig tillslut en som är i princip bara ett lager tyg med 2 hjul och ett handtag. väger inte mycket och var billigast av dom jag hittade. kostade 25$. inte den snyggaste men får plats med mycket!! :) bild kommer.
sen skulle jag köpa julklappar tänkte jag men riktigt så blev det inte... hittade inte det jag ville. och den glittriga tröjan du ville ha från forever 21 becca, fanns inte. jag frågade personalen oxå och dom hjälpte mig att leta men vi hittade den inte. lyckades ändå göra av med alla pengar jag hade kvar :/
när ja kom tillbaka hem från dagens springande i affärer så gjorde jag te och åt massa kakor och vindruvor medans jag kollade på victoria´s secret fashion show! <3 lika bra som vanligt! (dock bättre artister förra året)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar