tisdag 20 september 2011

äntligen här!!

Hej saknade syster!

Efter att ni lämna av mig på Arlanda gick allt jätte bra, resan gick bra och det gick ganska fort. men när jag kommer in i USA, New York, tog dom in mig i tullen och börja förhöra mig. fick sitta och vänta i en timme utan att veta vad som händer. när jag går fram och frågar en av vakterna vad som händer och förklarar att jag har ett anslutande flyg så fräser hon bara till mig och säger " det finns det fler som har, och du kommer ändå missa dit flyg". Faaan....tillslut efter 1000 frågor så släpper dom mig och jag får skynda till informationen och där får ja hjälp att boka om min biljett till ett annat flyg efter som jag missat det ja skulle åka med.

Yrade runt på flygplatsen och fick springa till nästa flyg. dessutom hade min telefon slutat fungera så jag kunde inte ringa jennie och berätta vad som hänt. när jag sitter på flyget så får jag tillslut igång mobilen och ringer jennie men får inge svar. ja ringer då mamma som oxå försöker få tag på jennie och efter mycket om och men så i sista sekund inna jag måste stänga av mo bilen får ja tag på henne och kan berätta vad som hänt.

efter det gick resan bra. jag sov nästan hela vägen. väl i orlando gick jag ut och väntade på att hon skulle hämta mig och vi skulle åka till apopka där jag nu bor :)

Alla här är jätte snälla och trevliga! jag har vart med på morgon-fodringen och sen fick jag rida lektion för Jennie, nu har jag lite rast men ska snart ut och rida nästa pass igen.

har tagit lite kort på lägenheten ja bor i. men bilder kommer senare :)

det är 30 grader varmt och jag sitter och svullar godis för första gången på 1 månad igen ;)

puss saknar dig becca! <3 <3

/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar