tisdag 27 september 2011

Sushi monday

Jennie och Justin åker oftast till en sushirestaurang och äter varje måndag, vilket vi gjorde idag! och jag trodde inte jag gilla sushi men........ Im lovin´ it :P de var så gott!! det var inte så mycket rå fisk som när jag prövat hemma utan mer sånna där "rullar" med ris och räkor, krabba, tonfisk, avokado mm. även en del friterat som typ friterade räkor och friterad bläckfisk. mums :P längtar till nästa måndag, haha.
Och dom är så snälla och trevliga Jennie och Justin, det har vart en riktigt trevlig kväll!

Imorgon har jag min lediga dag. :) så ja kommer sov ut sen städa och tvätta å lite så och sen skulle jennie försöka förklara vägen till nått shopping center om jag ville :) så vi får se vad som händer imorgon! jag valde rätt dag att va ledig på iaf för ikväll/natt har de vart oväder igen så alla hästar är inne vilket betyder extra mycket jobb imorgon bitti ;)

/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar