söndag 25 september 2011

Fullt upp !!

hej kära syster ;)

du verkar ju ha det toppen! jag vill oxå komma här ifrån :P det är så mycket i skolan nu att jag inte orkar tänka längre...

i fredags var jag först i skolan sen hem fort och vidare för att träna med passe. det gick inte så bra :P sedan hem duscha, åt middag och sedan körde jag hem till Bella senare på kvällen blev utgång i Nyköping med bella och sara :D det var jätte trevligt och kul ! väldigt konstiga människor bara, men vi hade i alla fall kul :D

i lördags hände inte allt för mycket, gjorde iordning allt för tävlingen och så sen körde jag in till stan med pappa och hyrde film och köpte kebab från kebab palatset :D så gottttt !!!!! vi kollade på "The tourist", den var faktiskt bra.

idag var jag i ågesta och tävlade två 110. han var super fin på framridningen och inne på banan hoppa han som en gud, och han var så pigg och framåt. men så klart ska han tönta sig och vara tittig så han stannade på ett hinder med en låda under två gånger så blev 12 fel och massa tidsfel:/ men super bra känsla och jätte fiin:D

i andra klassen var energin slut så fick nästan bära runt honom på banan.. så inte alls lika bra och så rev jag ett hinder. det var super svåra banor fast det bara var en lokal.

när vi kom hem blev det middag hos Malin :D


saknar dig !!! puss love u <3 <3  

Rebecca 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar