lördag 24 september 2011

I like heta hästar!!

hello sis!

idag var det några här som var och kollade på april (4 åriga skimmeln jag visade på en bild i tidigare inlägg) så jag och sam gjorde i ordning henne och eragon (ett 7 årigt amerikanskt varmblod, men ser mer ut som ett kallblod tycker jag).vi duschade dom och gjorde dom fina tills köparna skulle komma och kolla. när dom väl va här så visade sam bara april, för dom tyckte eragon var för stor.

senare på eftermiddagen fick jag rida william (en av jennies tävlingshästar) jag vet inte om de gick så bra direkt då han va het och ville inte alls göra som jag ville. men ja gilla det! haha äntligen en häst som man inte behöver sparka fram. jag gillade honom trots att han höll på att skicka av mig ett par gånger. vi red ut i skogen med dallas och louise, och dom visade inte så stor hänsyn till att william inte ville ta de lugnt utan dom flängde iväg i alla möjliga gångarter innan ja ens han reagera. + att hästarna stått inne ett helt dygn så dom var lite extra på tårna och vart rädda för allt möjligt.

nu på kvällen när ja skulle börja laga middag så kom justin (jennies man) och knacka på och frågade om jag ville ha lasagne. :) så jag gick ner till honom och så satt vi å prata och kolla lite på tv och åt super god lasagne! gått med riktig mat även fast den säkert häller inte va så nyttig men men, gått vare!

tacka pappa från mig oxå för att han hjälpte mig kolla upp de där med hem resan och så! juste, gissa vad jag kör varje morgon och eftermidag när vi fodrar hästarna??? .................... en golfbil! haha dock ingen rosa men ändå. ;) morgon ska jag iväg och kolla på en tävling här i närheten. en från stallet som ska rida så jag och dallas ska dit och titta en stund.
miss and love u såååå mycket!!!! puss <3

/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar