onsdag 28 september 2011

inget Internet

jag har inte haft nått Internet på 2 dagar nu!! så idag sitter jag ute vid polen och bloggar för att få trådlösa internetet att fungera!

igår var min lediga dag och jag städade, tvättade och kolla på tv :P sen på eftermiddagen så skulle jennie iväg och kolla klänningar till "flowergirlsen" som dom ska ha på bröllopet (vet inte om jag nämnt det här på bloggen men jennie och justin ska gifta sig här om 3 veckor :) så då blir det bröllop här på gården)

iaf så var vi på ett stort mall (köpcenter) och gissa om jag kommer bli fattig här!!! dom hade alla butiker jag gillar! victoria secret, masys, forever 21, massa märkes butiker och jennie sa att de var det lilla köpcentret!! ja kommer bli ruinerad! ska försöka kolla om ja kan skicka hem lite saker, som skorna till dig mm ;)

idag har jag ridit glory och william. william (jennies ena tävlingshäst) är så rolig att rida!! och det gick jätte bra. ikväll ska ja ha hopplektion för jennie på april (den vita 4 åringen) men nu måste jag gå och fodra lite hästar :P vi hörs!

puss love u becc <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar