torsdag 22 september 2011

hej jenni!!

saknar dig oxå massor men du verkar ju a det awesome och fint äre verkligen.... men shit va mycket hästar:P

här hemma händer inte allt för mycket. stressigt i skolan och mycket plugg på kvällarna. men igår var jag fri från både häst och plugg så jag åkte med ina till jalla vallen efter skolan och hjälpte till lite, sedan kom Maja (som jag inte träffat på hundra år) för vi skulle kolla på machen tsm och äta lite:) dem spelade mot Örebro och VANN med 3-1 :D super duper bra och jätte trevligt att träffa underbara maja igen!

idag har jag beställt min student mössa och den kommer varar såååå fin, du anar inte. värsta rebecca mössan, en mössa a la rebecca helt enkelt :D I like!!!!!!!

nu ligger jag i sängen, äter godis och ska plugga :/



 puss älskar dig <3
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar