lördag 10 september 2011

Kidnappad

Haft på känn att något inte riktigt var som det skulle.. Mamma, Rebecca och Bella hade alla 3 haft lite undligt beteende  ett par dagar och jag började inse att det var något dom försökte dölja för mig.

Rebecca påstod att hon och jag skulle på bio efter att jag slutat jobbet. Så när jag kommer hem  skyndar jag mig så att vi inte missar 'filmen som börjar kl 9'. När jag väl är klar och är påväg ut från huset drar Rebecca fram en ögonbindel. Då förstod jag ganska snabbt vad som skulle hända.

Dom leder mig ut till en bil som står och väntar och jag känner genast att det är Bellas bil jag sätter mig i. Men jag vet inte vart vi ska eller vilka som är med mig i bilen.

Jag försökte hänga med vart vi åker men tappar bort mig efter en stund. På radion har dom på någon hel sjuk ljudbok som jag får sitta och lyssna på, och efter ca halvtimme stannar äntligen bilen. Jag har fortfarande ögonbindel och vet ingenting.

Jag blir ledd ut ur bilen och känner genast igen vägen fram till dörren vi går till och förstår då att vi är hemma hos sara!
När jag är inne i huset och dom tar av mig ögonbindeln står jag i Saras kök och framför mig står Lizette, Sara, Bella och Malin med champagne och förrätt :) (sedan kommer även Rebecca in från bilen)

Dom hade fixat en helkväll för mig! Blev bjuden på  3rätters middag och allt med amerikanskt tema, så även dukningen och allt annat pynt dom fixat. Kycklingklubbor, jätte goda egen gjorda hamburgare och cheescake :P super gott!! Efter middagen blev det även jätte goda hemmagjorda kakor som Malin gjort och massa annat onyttigt snacks.

Vi var uppe hela kvällen/ natten och Chillade och jag umgicks med mina underbara vänner! Satt och pratade minnen i timmar sedan blev det även lite sällskapsspel, som jag och David (som också var med en stund senare på kvällen) för övrigt vann! Jag hade en väldigt trevlig och rolig kväll!

1000 tack mina vänner och syrran <3 ni betyder massor!!

/Jennifer

1 kommentar:

  1. Jag vet att dom kommer att sakna dig liksom jag puss pappa

    SvaraRadera