fredag 23 september 2011

dressyrfjolla

när vi skypade idag :D <3 älskar dig!

sanibel, en 4 åring som jag red dressyr på idag för jennie på banan. red även dressyr på glory. efter 2 dressyr lektioner i hettan var jag minst sakt helt slut!  men lektionen på glory gick helt okej faktist trots att de va dressyr, haha kände mig som en riktig dressyr fjolla :P

Z, hingsten på gården och även pappa till många av dom unga hästarna här. han är efter Robin z :)


oväder idag på eftermiddag (håller fortfarande på)... från närmare 40+ och strålande sol blev det spöregn, blixtrar och åska, på bara några minuter! jag tyckte dock de va skönt att få det lite svalare (svalare = 30 grader och regn) en stund men det var jag nog ensam om :P här tar dom in nästan alla hästar så fort de börjar regna.

dom otroligt nyttiga mellanmålen ja berättade om förut...

ne nu ska jag  laga lite mat och sen göra lite situpps och träna lite, så jag klarar av att äta all nyttig mat som finns här (not) jag lever istorsätt på sallad och färdigmat! saknar riktigmat redan!!

jennie berättade om den förra tjejen som jobba här, hon hade gått upp typ 15 kg!!! jag håll på å börja gråta när ja fick veta de! haha de ska inte få hända!

ska nog duscha och gå å lägga mig rätt snart oxå, kanske ser klart på svenska hollywood fruar om ja orkar :P

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar