onsdag 23 november 2011

Beach time

började dagen med att städa, tvätta och han även skypa med min kära mor ett tag medans jag väntade på att sam skulle vara klar i stallet. när hon var klar och min tvätt var färdig satte vi oss i bilen för att åka mot stranden. vi valde att åka mot väst kusten och bada i golfen :) tydligen skulle det vara varmast där (inte för att de var speciellt varmt men säkert bättre än havet) det tog oss 2 timmar att åka dit men väl framme la vi oss på den lena sanden och njöt i solen ett par timmar. doppade mig även 1 gång men för kallt för att bada tyckte jag. vi låg ett tag på stranden och jag lyssnade på musik och sen läste jag lite i boken ego woman av carolina gynning som förövrigt verkar vara ganska bra. (har bar läst ca 60 sidor än) efter en stund började det lukta pizza då "grannarna" hade vart och hämtat pizza från restaurangen. sam och jag kollade på varandra och sa nästan i kör "är du hungrig? ska vi gå och äta pizza?" haha så vi lämnade handukar mm i bilen och gick till pizzerian och åt :) super god! beställde även mozzarella sticks. mums! sen tog vi en promenad längst strand vägen och en bit bort köpte vi en varsin stor glass :P
hem gick det fortare och tog bara 1,5 timme att köra. vi stannade på biografen som ligger i närheten av sams hus och kollade på breaking dawn. ghhaa vad jag älskar dom filmerna, såå bra! längtar tills part 2 kommer ut! ;) sen skjutsade jag hem sam och hämtade min bil. jag körde hennes mammas bil idag eftersom den hade inbyggd gps (så att vi skulle hitta).

har haft en toppen dag och njutit massor!! här kommer lite bilder från dagen. enjoy!






gjort om burkarna inför julen. känndes lite konstigt att dricka "jul cola" på stranden ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar