tisdag 29 november 2011

måndag

shiiittt va snygga stövlar! vill oxå ha ett par bruna. hoppas du hade en toppen helg i globen! :)
idag på förmiddagen var de jätte varmt och soligt. jag började med att rida hadrianna på hoppbanan. hoppade några små hinder och jennie hjälpte mig lite grann. sen red jag ut på sanibell med jennie och cal. jag var riktigt nära på att flyga av! hon körde rodeo med mig ordentligt och både bocka och stegra...efter det äventyret så longerade jag sara (3 åringen som ska fortsätta med sin inridning) och sedan red jennie henne en stund.
efter lunch blev det kallt och kolsvart på himlen och vid 3 tiden började det regna. floridas väder ändras såå fort!
just nu sitter jag i soffan och kollar på kendra. har precis ätit kyckling och ris som var jätte gott :P har blivit så duktig på att laga mat. haha iaf halvfabrikats mat.;) imorgon är jag ledig och då blir det att städa och göra lite ärenden som att handla en till resväska så ja får med mig allt hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar