söndag 13 november 2011

ceesecake

har just tryckt i mig massa pannkakor med glass och sylt :P kärlek till pannkakor <3 igår bygde vi som sagt massa teränghinder i skogen och sen red jag, kelly och dallas lektion för jennie på hoppbanan och avslutade i skogen med att inviga våra nybyggda hinder. innan vi red så åkte vi alla till wendys och köpte hämtmat. :)

efter stallet så kom sam hit för att vi skulle ha "tjejkväll" (brooke skulle kommit men kunde inte så det blev bara jag sam och jennie) så vi åkte till winter park. ett super fint ställe av de lilla jag såg i mörkret blir ju nämligen mörkt tidigt här nu oxå, solen går ner ca kl halv 6-6. när vi kom dit började vi med bio och massa popcorn. vi såg filmen Jack and Jill och den är se värd! massa skratt blev det. sen gick vi och åt på en mexikansk restaurang som inte var så bra men avslutade med att köpa med oss 2 st cheescake från cheesecake faktory!! :D när vi kom hem och tryckt i oss det så gick jag och sam upp till lägenheten och skulle sova men vi började kolla på bilder och började prat om allt och ingenting så heltplötsligt var kl halv 2. japp jag var hyfsat trött imorse :P
idag har jag hunnit rida 3 hästar innan lunch så red ut med sam på glory och sal medans hon red sina 2 och sen skrittade jag william. nu kommer en liten bildbomb från slutet av veckan :)

<3

jennies fina hinder

:P

2 par nya dkny byxor 
hunden hade vart och hittat leksaker i skogen...

nepp det är inte rock by sweden men ser exakt lika dant ut!!

torsdagens shopping fynd!

lagade middag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar