söndag 20 november 2011

söndag..........

försöker skypa med mor min men hon loggade ut från datan och när ja skicka sms till henne och sa att hon skulle logga in igen skrev hon bara "men du e inte offline"..??
ne jag vet, men du är......

aja fick iaf en pratstund med min kära farmor <3 :) sen fick ja veta oxå att touch kommer hem mer eller mindre samtidigt som mig. vilket inte var planen från början men de känns som att det blir bäst så endå. saknar honom!

idag red jag ut med en ny tjej som börjat jobba här. har även visat henne alla rutiner mm under dagen och hon verkar trevlig :) vi red ut på glory och william och william var tittig på allt idag! men jag älskar den hästen endå och är så tacksam för att ja får rida honom! :) nu ska jag snart tillbaka och ta ut alla hästar och forda mm (bara 5 st innen idag) så hoppas de går fort. sen blir de en lugn kväll tror jag men lite städning kanske ja orkar med? fortfarande super trött och idag har de vart varmt igen!

ta hand om er hemma i sverige. älskar dig sis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar