onsdag 16 november 2011

sea world










igår hade jag en toppen dag på seaworld! soligt och runt 30-35 grader varmt! vi såg 3 av 5 st shower. vi såg delfin showen, speckhuggarna och sjölejonen. dom 2 vi inte såg var en utan djur med bara dans och den andra var med hundar och katter vilket inte kändes så lockande utan vi gick och åkte bergochdalbanor ist. det var dom sjukaste och dom roligaste jag nånsin åkt! jag lyckades oxå klappa en delfin och såg dom bli matade. super häftigt och roligt var det! sjukt dyrt bara,650 :- för bara inträdet, men det var det värt idag. ;)
efter sea world åkte vi till ett annat outlet som inte var riktigt lika bra som de första men hittade massa saker ändå :P bla ett par vita höga converse till dig becca för 200:-. <3
åt massa skit igår oxå! till lunch blev de chickenfingers och pommes och efter det dopin dots en sorts glass. när vi kom till köpcentret åt vi "kringel sitcks" med kanel och socker :P sen delade jag och sam på en godispåse. avslutade med en munk på dunking donuts bara för att ha gjort det när jag är i usa likssom ;)haha antar att munken får ta rollen som vår "middag" oxå.
förövrigt går jag och sjunger på julmusik efterssom det är det som dom spelat på seaworld hela dagen. var även pyntat med granar och julkransar överallt! känns helt fel med julstämmning redan och speciellt när det är 30 grader varmt och man går i shorts och linne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar