tisdag 1 november 2011

lov!

hej världens bästa och saknade syster. mejas ponny är jätte fin och dem passar jätte bra tsm :) har varit i stallet hela morgonen och städat och ridit med meja. i lördags sov jag hemma hos frida p. vi lagade jätte god mat och hade myskväll . och jag missa inte machen jag satt som klistrad framför tv:n och hejade på, som de fans jag är ;P sedan såg jag också världskupen, kvällen kunde ju inte blivigt bättre :D
igår var jag med frida i stallet hela förmidagen och sedan hem till passe. jag och pappa blev bjudna på middag hos malin och familjen, mums !!
jag och malin gjorde fiiinaste pumpan :D wohooo.

sedan åkte jag hem till frida G och myste med henne, hanna och claire <3




haha värsta spy pumpan !XD

charlie var tuffing i dag med massa tatueringar på hela armarna, gull unge <3

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar