söndag 20 november 2011

florida horse park

idag ringde kl 04:50 för att ja skulle upp och hinna äta frukost innan bilen rullade iväg mot florida horse park på tävling. vi hade med oss 2 hästar och en sällskaps ponny :) gick toppen med båda två (jennie red cal och kellys häst cassandra) riktigt fin anläggning och gillade banhoppnings banan! mer inspirerad till att gå banbyggar utbildning??! hm.. finns så mycket ja vill göra just nu... terrängen som hon red med cal såg riktigt svår ut. hade inte styrt på hälften av hindren! men kanske därför jag håller mig till hoppningen! en hel del fina hästar var där idag oxå.

intressant och se hur allt går till och all annordning mm. mycket smarta idéer som "vi hemma" kan ha nytta av men mycket som dom är efter med oxå. och själva rid-modet är såå mycket större, och snyggare, hemma. iaf, en 5 placering i novis klassen med cassandra z och en 8 placering i prelium klassen med cape town (cal). så alltså 2 rosetter med hem, en rosa och en silver/brun. :)

justins föräldrar bor tillfälligt hemma hos justin och jennie så igår var jag bjuden på middag hos dom. blev grillad kalkon med sötpotatis och super god sallad! :) jennie frågade om jag ville ha mat idag oxå men var så trött idag (sov i bilen både till och ifrån tävlingen) så jag gick upp och lagade köttbullar och en sallad och la mig i soffan och kolla på en film ist :p och nu ska jag gå och sova :)

kameran hade inge bateri när ja väl kom till tävlingen :/ men tog några få kort med mobilen som jag tyvärr inte hunnit ladda över till datan än. men de kommer ;)

lycka till på tävlingen imorgon rebecca! puss miss u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar