torsdag 17 november 2011

3 veckor kvar i orlando

idag har de vart ännu en sjukt varm dag! haft över 30 grader igen! helt slut när ja kommer tillbaka efter ridpassen... började iaf med att ta in och fodra hästarna och idag var ja själv och gjorde allt sånt. sen kom jennie efter ca 1,5 timme och då gjorde vi i ordning glory och cassandra och red på hoppbanan. jennie hjälpte mig när jag hoppade glory och de gick bra. :) sen red jag sanibell och hon var som ett popcorn, men avslutade iaf bra med henne! hon är så liten och rätt tunn och väldigt smidig så när hon börjar spinna och bocka mm så finns de inte mycket att hålla i. sen longerade jag april och på kvällen skritta och travade jag William som håller på att sättas igång igen.
behöver expert råd igen ;) de här är en tröja från dkny som man kan använda på flera olika sätt och här är 9 exempel. funderar på att köpa den men kan inte bestämma mig?? och isf i vilken färg? finns i vit, off white, grå, svart, mörk turkos, ljusgul, ljusblå, rosa.ök på DKNY Cozy på google bilder för att se fler sätt och alla färger mm. :) 

nu kom precis jennie in genom dörren och sa att middagen snart var färdig så ska gå ner och äta lite :)

saknar dig bec! puss love u<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar