torsdag 24 november 2011

Thanksgiving

japp idag vaknade jag av att det började fixas i köket uppe hos mig vid 8. tog de lugnt, åt frukost, duschade och gjorde mig i ordning. sen gick jag ner och hjälpte till med att göra iordning inför maten. vid 2 tiden vart de mat och då hade huset fyllts med massa släkt till justin :)

super god mat och efter maten gick jag ut för att fodra hästarna. fick hjälp av en av justins söner så de skulle gå lite snabbare. när vi va klara vart det pumpapaj till efterrätt. även det var grymt gott! :)

alla taggar förövrigt inför globen i helgen, ganska avensjuk!! jag vill oxå... men antar att ja får nöja mig med att vara i florida, fira min första thanksgiving, äta massa god mat och slippa tjocka vinter jackor ;) men becca glöm inte kolla ridbyxorna till mig i globen! :)

puss love u bec! och ha så kul i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar