måndag 28 november 2011

horse show

hej underbra syster ;)
förlåt igen, men för tillfället är det typ kaos i livet. har för mycket att hinna med. skolan och flera prov och saker varje vecka, slutar sent och mörkt är det vid halv 4, var sjuk hela förr förra veckan så har massor att ta igen och nu sitter jag här sjuk igen i soffan. orkar inte !!! sedan ska man hinna med älsklingen som står i stallet och får för tillfället lite för lite uppmärksamhet av mig. (tack mamma som hjälper till super mycket!)

 0j vad rörigt det blir när jag skriver :P hahah

aja sedan försöker jag hinna med att plugga och ta tag i mitt körkort. ja som du hör klagar jag bara på allt för tillfället....

i helgen var det i alla fall stockholm horse show! i fredags var jag där i 10 timmar. gick i anexet och på invigningen med frida och claire :)

i lördags så red jag först sedan till badhuset där sandras pappa hade någon 5-kamp eller nåt med några så jag och sandra var domare :P efter gick vi till la cantina och åt jätte god mat !!!

och igår shoppade jag loss i anexet!! det blev ett par nya super fina och mjuka , bruna stövlar :D gummisnoddar,nr lapp ,stigläder, kl strumpor, borstar,vintertäcke m. hals, 2 tränings schabrak och ett tävlings schabrak. och nu inga pengar kvar :/

super god sallad från ica ( som man gör själv :P) blev det till lunch och middag i fredags :)






puss älskar dig !!! <3

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar