fredag 18 november 2011

och eftersom min kära syster inte vill skypa med mig så får jag väl skriva lite i bloggen under rasten ist.........

sitter ute vid polen med datan i knät och äter lunch. inte lika varmt idag, temperaturen ligger väl mellan 22-25 grader men lite blåsigt så när man inte är i solen så blir de lite små kyligt ;)
igår var det varmt på eftermiddagen men en liten regnskur på ca 20 min på förmiddan. jag red william  och fick springa in i stallet och vänta tills de var över och sen ut och fortsätta. så glad att han är igång igen! verkligen en fin och rolig häst att rida! sen red jag sweete (williams mamma) som även hon helt klart är på min topp 3 av hästarna här. hon är inte mycket riden och ingen stjärna i någon gren på något sätt men man blir glad av att rida henne!
efter stallet var jag helt slut! efter så många dagar med värmen blir man ganska seg... men lyckades ändå springa i 25 min och känd mig så duktig så efteråt :P sen lagade jag mat och somnade vid halv 9 tiden i soffan.

idag red jag först havanna. inte min favorit...... och sen red jag ut på william med jennie. :) mycket roligare!
imorgon är de tävling och på tisdag (om vädret tillåter) blir de stranden med sam. sen är det thanksgiving nästa vecka och helgen efter det är det tävling igen och sedan hemfärd mot kalla Sverige! shiit vad tiden går för fort ibland! men försöker njuta så mycket som möjligt!

litte upp och ner ;)

ne nu måste ja gå back to work ha det bäst syster yster (fast du väljerVampire diary och idol före mig) love u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar