onsdag 2 november 2011

paket

idag när jag skulle gå på lunch sa jennie att jag hade ett paket hemifrån som låg på trappen och vänta :D blev sååå glad när jag såg att de var från er min kära familj! med tidningar och godis! TACK!!

red ut i skogen i 1timme och 15 min idag på louis med Alissa (hon som jobbar på söndagar) som var ridsugen och komförbi och red med mig på glory :) de va trevligt. sen blev de ingen mer ridning för min del idag. vart en ganska lugn dag och inte hänt så mycket speciellt.


förberedelserna inför helgens tävlingar håller på förfullt. alla tvättar sinahästar och packar/puttsar sina saker mm. det är små tävlingar på grann annläggningen på fredagen där några elever till jennie och kathleen och några av stallets lektion hästar ska vara med på. och sen är de fälttävlan på lördag och söndag för jennie med cal och april, sam med zack, brooke och hennes häst sal och sen åker även kelly och hennes häst cassandra med.
tack min  kära familj! ikväll blir de äta massa godis och läsa tidningar!!
men först ska ja laga middag tror ja. funderar på om de blir pannkakor med vaniljglass (nu när ja ändå ska va så onyttig med allt godis ikväll) eller om de blir kyckling-köttbullar med ris och sallad?? eller kanske räkwok med ris? hmm..

saknar dig rebecca cecilia lu pettersson!!
puss pårej/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar