fredag 11 november 2011

SORRY!!!

hej älskade underbara syster! måste erkänna att jag är sämst på det här med att blogga :P

idag har jag varit på srk nationella tävlingar och startade en 120. det gick okej. han är väldigt stark så hade lite svårt att få tillbaka och ihop honom men rev två hinder ochh klara tiden som var jätte tajt så jag är nöjd :D ska dit lör och sön oxå. efter så körde jag min första körlektion:D det gick faktist ganska bra. han tyckte inte att jag skulle köra mer förns jag gjort risk 1 och 2 och han sa till o med att han trodde att jag skulle få mitt körkort i december :D !!! wihoooo

nu är man helt slut när man kommer hem på eftermiddagarna då det är mörkt redan vid 4 uschhhh hatart.........
sminkade sandra och therese förra helgen när dem skulle gå ut, men för min del var det bara hoppa in i bilen och åka ut i skogen för massa ensam tid. som dem senaste 7 helgerna :/ vill bli 18 !!!!

hahah min söta lilla ko, han ser ju super taggad ut! han förvånade mig väldigt när han dansade fram på och ifrån vetrinär besiktningen + när jag skulle skritta fram . kunde knappt heller rida fram någonting fick ta ett varv i galopp och 4 snabba språng då det var så mycket hästar på framridningen och min polle har ju blivigt knasigt hästskyg så om en häst kommer ridandes mot hono´m ( kan vara 5 meter ifrån ) så tvärvänder han och kastar av mig :P

puss love u !!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar