onsdag 2 november 2011

blåbärspaj!

idag hade jag planerat att åka till outleten men tiden rann iväg och jag blev seg och orkade inte + att de är roligare att vara 2 och sam kunde inte idag så får ta de nån annan dag. ist så åkte jag för att byta mina guess kängor men dom hade inte en större storlek så som fick följa med hem igen, men med lite sällskap :P hittade hilfiger väskan!! fanns i rött och blått så köpte den blå. råkade få med mig ett par jeansshorts och en tröja oxå :P inga speciella märken men snygga och bra pris :) tröjan kostade 90:- och shortsen sålde dom ut för 35:-!!! prövade dom inte ens och när ja kom hem passa dom :D happy!

efter de åkte ja å handlade lite ingredienser till blåbärspaj (fick receptet av farmor idag på dan) och massa frukt. så när ja kom tillbaka hem så skypade jag med pappa ett tag och sen bakade jag en paj. den vart inte lika god som farmors men den vart godkänd :) hade ingen vaniljvisp så satte mig i bilen igen och åkte och handlade lite vaniljkräm och vaniljglass ifall krämen inte skulle va god. tur de för den var ingen höjdare! men glassen passade jätte bra till och nu är jag proppmätt :P gick precis ner med paj och glass till justin och jennie. hoppas dom gillar den.

just f.n... glömt lite tvätt i deras torktummlare........ aja får ta de imorgon.  haha



blåbärspaj<3

min shopping för dagen

hard work, tilly(hunden) hade ätit upp mina handskar igår och ja var för lat för att hämta ett par nya i lägenheten. det här såg värre ut på slutet av dagen och har även rivit upp 3 knogar och haft hål på blåsor på båda händerna ;) hmm


ritat lite igen


love u sis<3
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar