måndag 31 oktober 2011

grattis sfc!!

sitter och myser med "söndagsmys" och datan i knät och kollar på klipp från dagens syrianska match! FY FAN VAD BRA!!! :D grattis sfc, ett år till i allsvenskan!

följde matchen på lt´s hemsida och när de var ca 10 min kvar på matchen och stog 2-1 så var min lunchrast slut :( så fick snällt gå ut och fortsätta jobba... trodde att de skulle bli förlängning så hoppades på att ja skulle hinna rida en häst och sedan koppla upp mig på min iPhone och se hur de låg till. men när ja går in på hemsidan står de att dom är kvar i allsvenskan!! :D gissa om ja blev glad?! smsa pappa på en gång :P fattar inte att du missade matchen becca!! ja hade så gärna velat vara där idag! men såå glad för syrianskas skull att de vann!

är även glad för att min häst skötte sig toppen idag :) grattis pim och touch till 3:e placeringen!! och roligt oxå att roffe vann värdscuppen. å grattis till sam som har vart iväg på meeting i helgen och var även hon placerad som 3:a i fälttävlan. de går bra nu ;)

själv har jag ridit en massa hästar hela dagen. började dagen som vanligt med att fodra. eftersom att de är söndag så var de bara 2 hästar som skulle in så de var väldigt lugnt! jobbade själv hela förmiddagen. efter fodringen red ja glory och sen longerade jag april och sen var de lunch dax. efter lunchen red jag george på banan och sen louise, även han på banan. det var första gången ja red där med dom 2 och de gick helt okej. tracy och kelly var med och kollade lite och hjälpte mig när ja red george :) sen fick jag sluta 1 timme tidigare och då skyndade jag mig till datan för att skypa med pappa <3.

när kathleen kom till stallet idag hade hon en haloween pressent till mig :) så gulligt av henne! fick en orange tröja med en pumpa på :P

skulle kolla på desperate housewife som går varje söndag här men den kanalen hade tydligen inte jag uppe i min lägenhet... :( hade säkert fått se de nere hos jennie och justin men valde att se klippen på fotbollskanalen från matchen idag ist. ;) nu väntar jag på att kendra ska börja. de går på E! varje söndag kl 10 ;) börjar få lite koll på tven nu haha. såg dessutom twilight i förrgår :D love that movie! <3


middag/fredas mys :P

snax tallriken

gjorde vofflor som omväxling från pannkakorna, men hade inge voffelgärn så tog smörgåsgrillen :P

tröjan jag fick av kathleen:)

april och jag

george

från igår bland alla utklädda människor


mys med april i hagen

saknar dig världens bästa, underbaraste och söötaste syster!!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar