tisdag 18 oktober 2011

1 månad i florida

Japp nu har jag vart här i 1 månad! och jag trivs så bra :D

nu är det lite lugnare här då dom sista från justins familj åkte hem i morse. så nu har jag flyttat upp i lägenheten igen. men jennies familj är fortfarande kvar och åker inte hem fören till helgen.

idag red jag glory på banan och hon var så fin! kändes riktigt bra. sen gjorde jag iordning cal och william och red william en stund innan jennie red honom. hon sa att hon i vanliga fall inte låter någon annan rida honom men att hon ser att han trivs så bra med mig och att han är så glad så hon låter mig rida honom vilket jag är sååå tacksam för! och vilket gör mig glad att hon gillar det jag gör! och jag gillar verkligen den hästen!

efter jag slutat för dagen åkte vi till nån stor "å" där det ska vara massa tvättbjörnar och alligatorer som simmar i gryningen men vi kom försent :/ så missade det tyvärr.. ist åkte vi och åt sushi!! :D sushi monday idag och det var återigen så gått!!! sen gick vi in i en affär och kolla lite shopping ;) och ja hittade en liten julklapp till en av mina vänner :P

fick även brev idag!! :D tack älskade farmor <3 saknar dig så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar