tisdag 25 oktober 2011

vart i orlando hälften av tiden ...

efter stallet i söndags gick ja upp till mig för att laga middag och bara ta de lugnt framför ten men precis när jag ätit klart min middag så ringde justin och bjöd mig på middag nere hos dom :P så de blev 2 middagar :) vart bjuden på super god lax, potatisgratäng och jätte god sallad
igår red jag bara william ut på en långtur med jennie och galopptränade dom lite. red inge mer eftersom jag fortfarande har ont i rygg och nacke från i lördags. efter stallet åkte jag och jennie och handlade mat. så nu är kylen och frysen fylld igen :P
fyllde frysen med ben & jerrys och snickers glass :P
tur att ni gjort om mitt rum till gymmet för de lär behövas när ja kommer hem!!



min bästa vän under ett par dagar.

sanibell
bushästen som slängde av mig ;)

pannkakor <3

mamma ville att ja skulle ta kort inne i stallet så här är inakorderingsstallet

och här är "huvudstallet"
idag är min lediga dag så jag har städat hela morgonen och tvättat kläder. funderarpå att ta bilen en sväng och åka och shoppa lite ;)

miss u sis<3  nu har jag snart vart här hälften av tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar