lördag 29 oktober 2011

saknar dig rebecca!

åå så söt liten ponniie :)hon ser ut att ha samma form på ansiktet som bulan!?  vart meja glad? åå va skönt med lov!!!!! njut! och fy va snygg du är becca <3 haha saknar dig såå!!

själv har ja de bra.. lite seg idag bara men men alla har vi  bättre och sämmre dar. igår rakade jag blue en av skimmlarna i stallet och gissa vem som var vitast och hade mäst päls på sig efter?? jag såg ut som ett hårigt spöke efter haha! hade vita hårstrån i hela lägenheten till och med.
idag red jag william och glory. red väldigt lugnt på båda efterssom dom vart lite halvknackiga båda två ett par dagar. stackars glory hade fått en spark i hagen :( men nu börjar de bli bra igen. sen började ja raka en av ponnysarna men juan fick ta över när han kom tillbaka efter lunchen. nu ska jag ner och äta middag hos jennie och imorgon kväll ska vi åkt till down town orlando.

tror ja ska byta mina guess kängor till en storlek större så ja får plats med en tjock sula och kan ha dom som vinterskor. och funderar fortfarande på om ja ska köpa hillfiger väskan?? :S vilka problem ja har va ;) ha de bäst sis! och ring mig på skypen nån dag!!! va så länge sen <3
göran ville att ja skulle lägga upp en satelitbild så här har du en ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar