tisdag 4 oktober 2011

2 veckor!

Nu har jag vart här i 2 veckor! känns som om jag vart hemifrån mycket längre men samtidigt känns det inte som om jag har vart här i orlando så länge. men jag trivs bra och har börja komma in i livet här. jag har redan vart här 1/6 av tiden ;)

idag har jag och Sam ridit ut 2 ggr. först red jag glory och sen red jag cal (jennies nya tävlingshäst) det gick bra båda gångerna :) efter allt stallarbete och all ridning så åkte jag och jennie och handlade. vi kollade även på bröllopstårtor :) fy fan va dyrt!!! 500 dollar + -. och då var den inte äns speciellt stor, pyntad mm


flingor :D haha
jätte nyttigt ja vet!! de står till å med att det fulkorn, men ja tror dom glömde nämna alla andra huvud ingredienser på framsidan av förpackningen! typ socker!!

haha puss pårej syster yster <3 love u

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar