onsdag 5 oktober 2011

Ledig idag!

Yees idag var ja ledig :) började en härlig sovmorgon sen med att städa, tvätta mm. efter lunch tog jag äntligen tag i de där med att köra bil i USA ;) jag åkte till ett shoppingcenter som ligger ca 15 min härifrån. Jag hade kunnat köpa upp FLERA 1000 kr!!!shiiitt va ja hittade mycket snyggt! :D men insåg att jag inte kunde handla allt (väntar tills de börjar närma sig att åka tillbaka till Sverige så ja vet hur mycket money ja kan göra av med haha) köpte iaf en jätte mysig tröja från forever 21, en guess ring får guess butiken som förövrigt hade hur mycket snyggt som helst!!! och så köpte ja en nagelackspenna och lösnaglar :) 
pratade även med dig på skypen idag <3 sen pratade jag en snabbis med farmor och göran och med mormor <3 saknar er alla!
bara älskar ringen från guess!! det stog typ mitt namn på så var tvungen att köpa den ;)

försökte mig på att baka kanelbullar oxå eftersom de är kanelbullens dag. hade tänkt att bjuda jennie och justin på det nu ikväll men jag tror ja hoppar det för deras eget bästa haha! hade inge jäst så hittade något recept på internett med bakpulver ist och tänkte att ja skulle ge de ett försökt men jag kommer inte göra om det. dom vart väldigt hårda på ytan och smakade inte som farmors bullar som ja va sugen på!!!


Älskar dig syrran! <3 
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar