fredag 7 oktober 2011

klipp klipp

idag åkte jag och pappa och åt på donken efter skolan sedan vidare och köpte en ny klipp maskin :D äntligen kunde jag klippa min håriga polle som verkligen behövdes. :) idag har det varit svinit kallt ute, till o med snöat på visa ställen här i sverige:)

när jag kom hem gick vi upp till familjen michel och åt god middag och kolla på fotbollen. EM kval sverige mot finland, det blev 2-1 i sverige :D pappa och jag hade spring tävling hem och jag vann !!!!!! (bara lite försprång;P) blev i alla fall godis och idol hemma.

är inte dem här lite fina ? :)

nya maskinen, blev en ordentlig delaval

the result :D
rakade alla ben och imorgon ska jag göra det sista fin klippet

ny klippt och fin täcket på!


 jag älskar dig syster!!!!

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar