måndag 17 oktober 2011

the big day!

Japp igår var det bröllop här på class act farm! och vilket lyckat bröllop sen ;)

super fin vigsel och jennies klänning var beautiful!! så fina tillsammans var dom oxå :)


de bjöds på riktigt god mat och god tårta. även en massa drinkar och shottar hela kvällen. Alla är så trevliga och jag hade en toppen kväll! såå mycket roliga och trevliga människor:) stog på dansgolvet mest hela kvällen. skulle kunna skriva en lååång uppsatts om hela kvällen men lägger upp lite bilder ist och sen får vi höras på skype becca! så att vi kan ha lite "syster skvaller" har massor att prata om :P


från parkeringen fick man åka golfbil in till tältet om man ville. :)
(de ville man om man hade klackskor! mina klackar sjönk ner i gräsmattan rätt bra. haha) 

nu kan jag skriva florist på cv:t oxå ;) vi gjorde alla buketter till buffé bordet mm.

peanut och peade fick oxå bära finkläder

justins pappa lämnade över jennie

bruden, flowergirlsen och sammy

stallgänget

jag, sam, nån liten tjej som brukade va i stallet förut och brooke

who will catch it?

dax att dela tårtan, vilket slutade med att dom båda hade tårta upptryckta i hela ansiktet. haha så roliga och dom bjöd verkligen på sig själva hela tiden!

vigseln

buffeordet

det var en kille här igår som är så mycket bög man bara kan bli! han kom fram till mig och sa "you look gorgeous honey, but don´t worry I'm gay" sen fnittra han lite feminint och gick vidare XD haha så skön!

imorse kom kartering teamet tillbaka med frukostbuffe till oss alla som var kvar här! riktigt gott! äggröra, fruktsalad, amerikanska pannkakor, gott bröd mm.mm. sen plockade vi undan från kvällen. min jobbdag har inte vart så krävande,  fodrade alla hästar, åt frukostbuffe + kollade på paketöppning sen plockade vi bort blommor mm från tältet alla som var kvar. sam kom för att hjälpa mig fast de va hennes lediga dag :) så gulligt av henne! sen åt vi lunch och bada i polen efter det så fodrade vi hästarna igen. fick sluta 2 timmar tidigare och nu på kvällen har vi grillat och umgåtts ute vid polen :)
Jag kommer inte va ledig på tisdag utan är ledig på onsdag ist för då ska jag, sam, sams bror och jennies bror åka till universal studios :D kommer bli kul tror jag!

1 kommentar:

  1. Vad snygg du är! Puss och Kram Malin

    SvaraRadera