onsdag 26 oktober 2011

shopaholic

japp jag spenderar för mycket men vad ska man göra när de är så bra priser på allt??!! jag skulle åka till köpcventret idag men kom inte så långt... hamnade på en affär som ja bara skulle springa in snabt på och kolla en klocka men råkade bli där i flera timmar (och på affären brevid)

behöver din experthjälp på vad ja ska köpa eller inte!
 lite bilder på vad ja köpte och som jag ville köpa men behöver dit råd!
ville köpa den här ponchon. super mysig :) vad tycker du?
 
det ja köpte

köpte dom här skorna för 280:- guess kängor. har ju inga vinter skor, inte för att dom va speciellt fodrade men bättre än converse. vet inte om ja ska behålla dom??

guess skorna

ett par guess skor ja köpte för 250 :-

mysig calvin klein tröja som ja köpte för 100:-

den här DKNY tröjan köpte jag :) 190:-


ville köpa den här calvin klein fleécen men gjorde de alldrig. va tycker du?
tommy hillfiger tröja som ja inte häller köpte. hjälp mig becc!

hillfiger väska som ja vart kär i!! den e samma storlek som min DKNY. vad tycker du? ja köpte den aldrig men väldigt sugen på att åka tillbaka!

en till hillfiger men mindre. ??

gillar den här pälsvästen oxå men vet inte när ja ska använda den?? det är ju likssom vinter när ja kommer hem... men snygg va den och kosta bara 250:-

hittde en likadann väska som junne hade i spanien men i rosa!! :D fast fanns bar dn lilla modellen kvar och den va för liten :( så blev ingen sån väska... kostade bara 210:-

3 st hillfiger necessärer. vad tycker du?

min rallybil

i need help sis! min personliga stylist kan du komma med lite förslag tack ;) puss love u becca<3
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar