tisdag 11 oktober 2011

söndag

arg för att mitt internett strular och när väl internatet fungerar så strular datan.... åååhh... så eftersom jag är arg så bestämde jag mig för att öppna de sista paketet från meja, liam och charlie. på paketet stog det "öppna detta när du är arg" så jag öppnade det och i låg en liten gren med tallbarr på? haha what? men ja blev lite gladare iaf ;) tack mina sööta kusiner <3
idag har de regnat igen så alla hästar har stått inne. segt. mockat 40 boxar på 2 dagar.... men ja antar att ja får vara glad för att jag bara mockar så mycket när de regnar och hästarna står inne hela dygnen och inte varje dag. har hänt att ja inte mockat alls vissa dar så de väger väll upp dom dagarna antar jag ;)
fick sluta nästan en timme tidigare, så följde med jennie till en möbelaffär och sen åkte vi till en affär där allt kostar 1 dollar. efter det åkte vi och köpte hämtmat från chili. de va nån kyklingsalad med bröd och sen gjorde vi tomatsoppa till, riktigt gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar