söndag 2 oktober 2011

grymt dålig jag är på att blogga !!!

Shit vad fiiint du målar!!!!!!! Och fy vad äckligt med den där fula råttan , skulle typ få panik.
I fredags var jag först och fika med sandra. Sedan hem och tränade med pacific. Det gick helt okej :D sen vare bara hem och göra ordning sig för att åka in till stan och äta middag på barolo med vittra tjejerna. Det var jätte mysigt och trevligt att träffa alla igen :D
Sen igår var en ganska tråkig dag det hände inte så mycket alls. Städade snuffis bur, gjorde i ordning allt till trävlingen och på kvällen blev det middag hos malin med mamma,farmor,göran,farfar, megan, malin- och ina med familj. Ina och familjen skulle på bröllop på kvällen så jag fixade hennes hår, blev jätte fint faktiskt. Stolt.:P
Idag var jag som sagt och tävlade på mälarhöjden (100,110) i första klassen red jag inge bra alls, och jag tappade stigbyglarna i omhoppningen så höll på att flyga av, vilket jag redan hade gjort en gång på framridningen :P han är nämligen rädd för mörka hästar, så när dem kommer i mot honom tvärvänder han och stutsar av mig :P men i alla fall så var jag nolla och en 7:e placering (11 plac. Totlat) :D
I andra klassen så red jag lite bättre i alla fall med bra tempo och allt men på något konstigt sätt fick jag avbryta efter sista i grunden då jag tydligen fick ett tidsfel… surt. Men han var jätte duktig och felfri på hinder hela dagen :D

Lite bilder på inas hår och så kommer senare :D
Saknar dig massor ,puss love u <3 <3 <3 <3 <3
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar