söndag 23 oktober 2011

härligt att äntligen få läsa något från dig oxå :D saknar dig såå mycket becca! trevligt ni verkade ha haft det på heron och gratta sandra från mig :)  kul att de går bra med passe oxå! och vilket fint täcke han hade på sig. vi har börja täcka hästarna här oxå.. de e kallt på nätterna/mornarna.

älskar halsbandet!! måste köpa massa fina smycken därifrån! ja vill oxå ha :P dom har alltid så fina smycken på sisters ju!

idag har jag fodrat hästarna mm och longerat sal. sen fick jag någon super äklig muskelavslappnande medecin av jennie för att jag har så ont i rygg och nacke från att ja ramla av igår.sen fick ja gå och vila så den här dagen blir nog väldigt lugn. blir nog pankakor till lunch igen ;) tror det är 6 gången på 4 veckor :P

grattis pim och touch till en lyckad tävling idag :)

1 kommentar:

  1. Hej Jennifer, har äntligen fått länken till din och Rebeccas sida. Kul att läsa lite om hur du har det, förstår att du trivs jättebra och att du gör ett bra jobb "over there". I går var jag och träffade din mormor i Trosa, vi hade en mysig dag och tittade bl.a på gamla släktbilder. På eftermiddagen tog vi en promenad genom den härliga staden Trosa. Idag är det dimmigt och vi ser inte mälaren från våra fönster så dimman är väldigt kraftig. Kunde gott tänka mig att byta plats med dig just nu om det inte vore för min allergi mot hästar.
    Stor kram från "moster" Eva

    SvaraRadera