tisdag 18 oktober 2011

Idag red jag, jennie, lotta(jennis syster) och sam ut på fältet för att galoppträna hästarna. jag red william idag igen och han skötte sig kannoners. väldigt pigga var alla hästarna men de va härligt:) sen red jag havanna vilket inte va lika kul. red honom på banan och jag gillar inte den hästen för 5 öre! och de vet jennie så jag brukar få slippa rida honom men idag var han tvungen och bli riden och jag var den enda om kunde så de va bara gilla läget.

havanna är en inakordering som står här men tillskilnad från hemma så är de mycket mer sörvis här än hemma i sverige så jennie rider (eller någon som jobbar i stallet) alla inakorderingar som måste bli ridna, för ägarna kommer bara ut nån gång i veckan och hon som har havanna har jag bara sätt i stallet 1 gång i veckan sedan hon flytta hit för 3 veckor sedan. vilket lyx om de var så de gick till att ha egen häst! :S eller?

efter allt stalljobb idag så gick jag in i gymmet och cyklade och gjorde lite andra styrkeövningar i ca 20 min. inte så långt träningspass men jag gjorde det iaf :P sen blev de en dusch, lagade lite middag och nu sitter ja ute vid poolen (efterssom att de bara är här internettet fungerar fortfarande) och bloggar. tror de blir till att gå upp och se på en film och ladda inför äventyr imorgon :)  

saknar dig snygging! roligt att det gick så bra i helgen för er och vilka fina ritter du gjorde

grilla härom kvällen


ja jag tycker jackan va skit fin!

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar