lördag 8 oktober 2011

Miss u R!

åå va mysig din fredag låter becca! älskar pappa å dotter kvällarna med fredas mys!! <3 lite smått avis på dig just nu. va skönt med en helt ny och bra klippmaskin! och va snygg passe blev :)

saknar sverige (svensk sommar)och alla nära och kära!! <3
har suttit och bläddra genom alla bilder på min data och inser vilken toppen sommar ja haft med spanien, italien, silverkursen, vingåker, alla små tripper som till ex fjäderholmarna och josefinas, alla fester och mys kvällar i jumstaberg, studenter, 40 års firande och kräftskivor. blev en riktigt bra sommar 2011!:)

här har det inte hänt så mycket. jag red william idag  på dan och sen longerade jag cal. det har regnat så alla hästar står inne under natten vilket betyder sjukt mycket extra jobb imorgon bitti. :/ jennie är borta för de mesta på dagarna och fixar inför brölloppet och sam har åkt på semester över helgen och är tillbaka på måndag så lite dött och tråkigt i stallet idag. vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll men tror att jag ska ha lite egen spa kväll och lyxa till de med en film och lite popcorn efter middan. får se vad jag hittar på jag är sjukt trött så kanske somnar tidigt i soffan :P

saknar dig becca! och glöm inte höra av dig om skorna mm.
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar