lördag 22 oktober 2011

ramlat av, check!

japp idag flög jag av....... red sanibel en av 4 åringarna. hon har vilat i ett par veckor nu och jag red henne på banan igår och idag skulle vi rida ut. för att göra en lång historia kort så ställde hon sig på bakbenen ett par gånger och en av gångerna så pass högt så vi höll på att slårunt och jag trilla bakåt. slog i bakhuvudet och ryggen. vart yr och har huvudvärk så nu sitter jag och försöker få i mig lite lunch vilket jag hoppas ska hjälpa lite och smorde in ryggen med heat lotion och hoppas på att även de ska hjälpa.

tidigare idag red jag ut på fältet och galopperade april (den andra 4 åringen) och de gick bra. igår red jag först glory på banan, gick helt okej, var ganska trött efter alla sena kvällar och allt roligt vi har haft för oss den senaste veckan. sen longerade jag april, red sanabell och william.

i torsdags åkte vi ju till ett av " spökhusen" eller de var mer en gång genom "skogen" och fy fan va läskigt!!! haha jag höll ett stadigt tag i lottas arm hela vägen och sam höll i mig eller mer hängde på mig HAHA! shiit! men kul var det. de var allt från clowner med motorsågar som jagade oss till mentalsjukhus till svartklädda människor som hoppade fram bakom saker, under broar du gick på och flög över huvudena på oss.


nu ska jag försöka vila lite innan kvälls fodringen, saknar dig becc! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar