söndag 30 oktober 2011

skrev ett långt inlägg mn sen så strulade datan och allt försvann!! åååh va irriterande......
skriver mer imorgon för kl är snart 1 på natten och ja ska upp och jobba (är själv imorgon bitti dessutom) men snabbt så hade jag hopplektion på sanibell idag och efter stallet åkte jag jennie justin och mark till down town orlando för att se alla utklädda människor och gå bland krogarna där. mer om de imorgon. åt även en jätte god middag på en restaurang i närheten. åt friterad alligator till förrätt :P smaka nästan som kyckling haha. liten bildbomb från veckan
när jag var med jennie på lektionen i onsdags

nellie före

nellie efter ja klippte henne

fixa mina naglar igår men de försvann efter ca 5 min i stallet....

fick god saft, nu är de bara steken som saknas ;)

sammie vill inte vara som alla andra

4 åringaran sanibell och april

saknar dig sis!! <3
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar