onsdag 26 oktober 2011

sandra 18 !!

idag fyllde sandra år !!! wihooo. så gick up imorse 05.40 för att ta ut hästarna och mocka, när jag kom hem så duscha jag, koka ägg, bakade en tårta (sockerkaka med grädde :P ), väckte therese som sov här, sminka mig åt frukost och allt annat... så duktig :D sedan satte vi oss i bilen och therese som tog körkort i måndags körde våran lilla pärla till skolan.
vi gick på en lektion sedan "kidnappade" vi sandra (misslyckat :P ). hoppade över två lektioner, så busiga vi är XD vi åkte först till mångfalden och åt lunch sedan vidare ut i skogen och åt tårta, vidare till bollhallen och bowla. jag VANN överlägset :D sedan visste vi inte vart vi skulle åka, men hamnade först på clean car. så tvättade jag bilen , men tror jag blev blötare än bilen :P sedan kände vi oss jätte stora när vi åkte helt själva mc driven :O :P köpte glass och parkerade på parkeringen och åt, muppar ! lämnade av sandra som skulle ha gäster. sedan fortastte jag och therese ner p stan och  t en jätte mysig middag ;D


hahah hon fick ha på sig ögonbindel tills vi kommit ut från parkeringen , sen ångrade vi oss :P

tea körde hela dagen, många skratt bjöd hon på :P

mitt te blec grått :(

en fin 18 åring och min super duper fina och goda tårta :D

vi äter tårta på ett fullt normalt sätt ....

nu äre höst !





vår pärla <3

Mc driven, så roligt att det inte går att öppna fönstret så vi fick lixom köra förbi så de trode att vi åkte därifrån och stannade så att sandra kunde veva ner fönstret och betala tea råkade köra förbi där man beställa så hon fick backa tillbax :P

love u syster <3


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar