torsdag 27 oktober 2011

lektions dag

tack för shopping tipsen! shoppa mera haha hjälp! hur ska ja få hem allt?? ;) du verkar haft en toppen dag idag! riktigt härliga bilder och grattis till sandra som blivit stor och till tea som tagit körkort :D

idag fodrade jag hästarna på morgonen sen åkte jag med jennie till hennes tränare och kollade på när hon tränade cal. mycket roligt och lärorikt oxå! :) vi åkte förbi massa träskmarker och floder mm. så jennie sa åt mig att hålla utkik efter alligatorer för de finns massa efter hela vägen. men dom var envisa och ville inte komma fram! tillslut på vägen hem fick ja se en i vattnet snabbt när vi åkte förbi :P vi stanna på en mack och köpte en varsin macka till lunch och när jag kom tillbaka till stallet vid 3 tiden så longerade jag sanibell och sen red jag hopplektion på april ( vita 4 åringen) markarbetet gick sådär då hon blir grinig när man lägger till skänkeln och slänger med huvudet så jennie hämtade gramantyglar och en martingal och sen gick de bra:P hoppningen gick toppen! hon är så fin att hoppa, mycket mognare och stadigare än 4 åringar brukar vara. jätte klok på hinder och kollar inte på nått. så idag blev det inget stallarbete alls nästan.

på kvällen åkte jag, jennie och kelly (en tjej från stallet) till en restaurang och åt middag. super trevligt och god mat :)

mina chaps har gått sönder, så måste hitta nån skomakare som kan fixa dom :( inge roligt att lägga pengar på dom när man kan köpa massa märkes väskor ju! men men lagas måste dom iaf... bilder från dagen kommer senare. och vi måste skypa snart igen de va ett tag sen nu! puss miss u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar