onsdag 12 oktober 2011

hallu länge sen som vanligt, både på skypen och här :/ i lördags så fyllde ju vår älskade mamma år så vi var och shopa lite inför fikat på kvällen. och hör här jag åt sushi:P a eller beställde in veg rullar och åt upp två, inte så gott asså.

sen tävlade jag i söndags. vi var på djursholm med världens minsta framhoppning vilket gjorde att jag inte kunde rida fram ordentligt så han var ganska lång på banan. i första klassen var vi felfria fram till sista i omhoppningen och då blev jag så ivrig och tog en jätte konstig sväng så han kunde inte hoppa det, shit att jag alltid gör samma fel, när ska jag lära mig??! i lagklassen var jag felfri, inte den finaste rundan direkt men aja... laget slutade 4:a (ingen plac).

sen har det inte hänt så mycket.... igår var jag och tränade, det gick jätte bra :D


usch fullt med tomtar och julpynt... :(





looovvveee yyoouu <<33


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar